Namn:
Plats: Sweden

söndag, mars 05, 2006

Ormen & Zero Hour

Ännu ett inlägg om C&C (Zero Hour) :-)
Idag spelade jag och Ormen.... när vi nästan var klar hörde jag hur han svor till. Han skulle iväg och jobba. Ormen hade lyckats med bedriften att komma hem från nattskiftet, skjutsa sin flickvän till jobbet, sett Vasaloppet spelat dator och sedan vara tvungen att åka tillbaka till jobbet 14 timmar senare. Det han hade missat under denna tid var: ÄTA, SOVA och DUSCHA!

Overkligt. Det vore som en annan skulle komma hem från jobbet kl 17 och se på tv och spela spel till kl 0700 dagen efter för att jobba igen!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag kom till jobbet i hyffsad tid efter vårat spelande. Det fanns inte mycket att äta där men jag hittade fyra ägg som jag stekte och gluffsade i mig.
Sedan såg jag Constantine på dvd. Den var väl sådär, tror att jag sov lite under filmen.
Resten av natten satt jag och löste suduko.
Jag tror knappt att jag såg nån patient under hela arbetspasset(undrar vad dom gjorde).

3:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home