Namn:
Plats: Sweden

lördag, maj 12, 2007

2 månader sen sist



Två månader till har gått..... och lilla hjärtat har blivit tre månader gammal. I övrigt kan jag berätta att vi inte har bytt bil än, bara hittat ett nytt läge på barnvagnen så nu funkar det ganska bra (tycker jag).

Bilbytet är dock på G och min bättre hälft ska kika på en bil imorgon. Själv ska jag till Östersund och spela fotboll. Jag lyckas inte träna så mycket men spelar matcher. Om sanningen ska fram så är jag helt kass men kämpar på så gott jag kan.


På jobbet har jag bytt arbetsuppgifter och har alldeles för mycket att göra. Är mer eller mindre beordrad att jobba helger men hinner inte. Man måste ju sova ibland också.




3 Comments:

Blogger ninamy said...

Oh, bättre hälft..vilken komplimang. :-)

4:17 em  
Blogger Carna said...

Ja men det är ju sant

11:31 em  
Blogger Pappa Nicke i USA said...

Hmm, hoppas du slipper jobba sa himla mycket, man maste ju jobba, men familjen och livet kommer forst, sag at dom att sluta bete sig som ett Amerikanskt foretag ;-)

4:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Home