Namn:
Plats: Sweden

måndag, mars 06, 2006

Ensam Hemma 1

Idag är första dagen/natten jag spenderar i huset ensam. Min bättre hälft är i Stockholm på kurs.
Då kan man undra vad jag hållt på med... jo jag har ju
RENOVERAT så klart!
Jag är klar med slipningen av väggarna nere, så nu är det bara "kvistbromsaren" och målning kvar innan väggarna är klara (sedan har man ju ett golv också). Uppe så spacklade jag upp allt kvarvarande spackel.

Ormen ringde jag upp på Skypen..... han sa att han ville spela mer C&C men inte idag. Har var väl rädd att han inte skulle få äta, duscha och sova igen.

Imorgon säger SvenBertil att han ska komma på besök. Då gäller det att passa på att skaffa lite material som han kan hjälpa till med. Om inte annat har jag ju 30 st 5 meters brädor som skall skickas in genom ett fönster. Det kan man använda SvenB till.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det låter som att du använder SvenB som billig arbetskraft!

9:42 fm  
Anonymous Anonym said...

Mat hade jag med mig också....

6:43 em  
Blogger ninamy said...

Det här var ju riktigt bra - jag kanske ska åka bort fler gånger...?

7:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home