Namn:
Plats: Sweden

söndag, mars 19, 2006

Helgen 17-19 mars

Om nu någon är intresserad av vad gjort i helgen så kan ni läsa vidare.... om inte så kan ni kanske surfa in på www.netonnet.se och ge mig ett LCD-tv tips :-)

Helgen inleddes av att jag äntligen tog mig tid att se Star Wars III, en glad överraskning. Enligt min åsikt är alla de tre nya filmerna är riktigt bra..... och hade inte Sagan om Ringen triologin kommit i samma veva så hade de blivit betydligt bättre mottagna.
Lördagen bestod av att slöa i några timmarn innan det var dags för att bli skitig i slipdammet samt hälsa på min syster som med familj kommit hem från 16 dagar i Thailand.

Sedan var det dags att spela lite C&C med Ormen..... Ormen och jag har börjat utveckla taktiker tillsammans.... riktigt bra.

Idag söndag så har jag varit och beställt och betalat hanpenning för ett matsalsbord och fått besöka biltema & plantagen. Anledning till att jag hamnade på blomstället var självklart pga att Komodovaranen var med mig. Han gillar krukor och växter m m.....

1 Comments:

Blogger ninamy said...

Dåligt av dig att vara på ett blomställe utan att handla blommor till din tjej.

Du måste uppdatera bloggen oftare än 1 ggr/vecka..

6:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home